Πολιτική Υποστήριξης

Για την άμεση και συνεχή σας υποστήριξη και για την εξυπηρέτηση σας σε τεχνικά θέματα των εφαρμογών σας, για εργασίες τις οποίες αιτήστε ή για αναβαθμίσεις των εφαρμογών σας όπου είναι απαραίτητες η AKWD έχει διαμορφώσει την παρακάτω πολιτική:

Με την αγορά και προεξόφληση του αντίστοιχου χρόνου επωφελείστε στην άμεση και συνεχή υποστήριξη των εξειδικευμένων στελεχών μας για να λαμβάνετε αξιόπιστες και εγγυημένες υπηρεσίες με μειωμένο κόστος. Ο χρόνος απόκρισης των ζητημάτων σας είναι από 24 έως και 48 ώρες για εργασίες (έως και 2 ώρες υλοποίηση) όπως επίσης και για εξαιρετικά σημαντικά θέματα που αφορούν την μη ορθή λειτουργία της εφαρμογής σας .

Σε περίπτωση όπου ένα ζήτημα σας χρειαστεί επιπλέον χρόνο για την μελέτη και την εφαρμογή του θα ενημερωθείτε άμεσα από το τμήμα υποστήριξης πελατών για τον χρόνο υλοποίησης του και την ημερομηνία ολοκλήρωσης του κατόπιν τελικής δική σας έγκρισης.

Διαδικασία Παραλαβής Ζητημάτων:

Η παραλαβή ζητημάτων υποστήριξης γίνετε με τους παρακάτω τρόπους:

  1. Με αποστολή email
    στο info@akwd.gr (αν δεν παραλάβετε αυτόματη απάντηση από το mail μας ότι λάβαμε το αίτημα σας , τότε επικοινωνήστε τηλεφωνικά)
  2. Μέσω τηλεφώνου
    στο 6971621408 όπου γίνεται μόνο η καταγραφή του αιτήματος σας και έπειτα μεταφέρεται στον αρμόδιο τμήμα για την διευθέτηση του. Το τεχνικό τμήμα θα επικοινωνήσει μαζί σας μέσω email.

Σημείωση: για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας φροντίστε τα ζητήματα σας να αποστέλλονται μέσω email για την καταγραφή τους και για αποφυγή λαθών και παρερμηνειών στην προφορική επικοινωνία.

Μετά την επίλυση του κάθε ζητήματος σας θα λαμβάνετε αναφορά των εργασιών μας, του χρόνου υλοποίησης και το υπόλοιπο του διαθέσιμου χρόνου υποστήριξης σας.

Τα πακέτα Υποστήριξης Περιλαμβάνουν:

  1. Υποστήριξη μέσω email
  2. Αναπροσαρμογή κώδικα (updates, patches) στον πυρήνα των εφαρμογών
  3. Αναβαθμίσεις σε θέματα ασφαλείας
  4. Εικαστικές παρεμβάσεις
  5. Σχεδιασμό Γραφικών
  6. Προγραμματιστικές παρεμβάσεις (custom εργασίες)
  7. Εκπαίδευση χρηστών σε θέματα των εφαρμογών (στα γραφεία μας ή online μόνο κατόπιν ραντεβού)
  8. Ενημέρωση περιεχομένου ιστοσελίδας κείμενα, φωτογραφίες, βίντεο, διασυνδέσεις, επεξεργασία φωτογραφιών κ.α
  9. Υποστήριξη hosting & mail όπως αναφέρονται στο email policy & hosting policy

Πακέτα Υποστήριξης

///